Conversatie management

Maak van je doelgroep je ambassadeurs online. Praat met je doelgroep en reageer op de juiste manier op berichten die door je doelgroep over je producten en diensten worden verteld.

Conversatie management

 

Conversatie management

Social media is de manier om in direct contact te komen met uw doelgroep. Conversatie management helpt u om op de juiste manier en met de juiste toon te communiceren. Uw doelgroep heeft altijd een mening over uw bedrijf, product, dienst, medewerkers of bedrijfsvoering. Zij beoordelen u en uiten hun emoties en ervaringen met uw bedrijf.  

Wat zeg je wel en wat niet op internet?

Het is vaak verleidelijk om direct op berichten op social media te reageren. Zeker wanneer iemand laaiend enthousiast over je bedrijf is....of juist niet. De manier waarop je reageert op dit soort berichten en sentimenten kan je bedrijf letterlijk maken of breken. Bureau Bishop traint marketeers, conversatiemanagers en marketing managers op het gebied van conversatiemanagement. We leren je hoe je het beste om kunt gaan met positieve en negatieve berichtgeving en helpen je op het moment dat een conversatie de verkeerde kant op dreigt te gaan.

Online reputatie
 

 

 

Meer weten over conversatie management?

Bel ons dan nu gelijk even op en maak een afspraak met één van onze specialisten. Wij vertellen je graag wat mogelijk is en laten je zien hoe een conversatie management de online reputatie van jouw bedrijf versterkt.

...

je kunt ons natuurlijk ook bellen via onderstaande telefoonnummers. In het weekend bereik je ons via het formulier op deze pagina.

Maandag tot en met vrijdag zijn wij tussen 9.00 en 18.00 telefonisch bereikbaar op:


M:+31 - (0)6 55 89 03 16
T:  +31 - (0)70 386 42 01
 
Adres:
Oranjelaan 49
2281GB, Rijswijk