Overslaan en naar de inhoud gaan
  • Een effectieve zakelijke Facebookpagina in 6 stappen

    In onze vorige blog schreven we dat Google allang niet meer je enige mogelijkheid is om online op te vallen. Je hebt daarna vast al eens nagedacht over de mogelijkheden die Facebook jou kan bieden. Maar is Facebook voor jou nog een kanaal waar je voornamelijk familiekiekjes deelt? Dan is het tijd om de mogelijkheden van een zakelijke Facebookpagina uit te diepen! In deze blog lees je hoe je in 6 stappen maximaal resultaat uit jouw zakelijke Facebookpagina haalt. 

  • Ook wie niet zoekt, zal vinden…
    Ook wie niet zoekt, zal vinden…

    Eerder schreven we al over het ontdekken van de waardepropositie en het formuleren van jouw online marketingstrategie. Nu je die strategie hebt, is het tijd voor de volgende stappen. Daarbij mag jouw naam van de digitale daken geschreeuwd worden. Naamsbekendheid en verkoop, dat is waar jij je op richt. Je hebt mooie teksten en advertenties gemaakt.

  • Vooruitlopen op je digitale marketingstrategie
    Vooruitlopen op je digitale marketingstrategie

    Een digitale marketingstrategie ontwikkelen, je ontkomt er niet aan. Het formuleren van die strategie wordt steeds uitdagender. Marketing is namelijk allang geen louter creatief vakgebied meer, maar een samenspel van marketing, sales en ICT. Daar heb je de juiste toolkit en de juiste mensen voor nodig. Maar er is zoveel keuze uit middelen, methoden, tools en kanalen. Hoe kom je nu tot een goede keuze? En als je dan besloten hebt, wie zorgt er dan voor dat jouw strategie met die keuze wordt omgezet in succes? 

  • 5 trucs om klanten voor jou te laten kiezen
    5 Trucs om je klanten te beïnvloeden

    Het is maandagochtend, vandaag is jouw dag! Vandaag start je met het verkopen van jouw product. Koffiebonen? Zelf geïmporteerde wijnen? Of liever die fantastische applicatie waar je maanden aan gewerkt hebt? Wat het ook is, dít is jouw moment. Je hebt alle marketingkennis in de strijd gegooid voor een goede strategie. Je kent je waarde propositie, hebt een mooie website en je advertenties staan al klaar. Het beïnvloeden van je potentiële klanten kan beginnen!

  • Wat zeg je?

    Je hebt het in de zomer helemaal uitgedacht in je hangmat: je gaat in Q4 nog snel ‘even’ die laatste leads binnenhalen en nog ‘even’ een slag maken in je online marketing activiteiten. Maar ho, stop! Een momentje rust. Even terug naar je mentale hangmat. Want heb je al bedacht wat jij toevoegt voor je klanten? En wat je dan zegt?