Skip to main content
  • Slimme display advertenties
    Slimme display campagnes niet meer ondersteund? Zo blijf je blij

    Zoals eerder aangegeven gaat Google de komende periode een hoop wijzigingen doorvoeren die van invloed kunnen zijn op jouw Google Advertenties. Het verdwijnen van de uitgebreide tekst advertenties en de wijzigingen in Google Analytics hadden we je al gemeld. Een andere wijziging die er op korte termijn aan zit te komen is het overzetten van slimme display campagnes naar standaard display campagnes.

  • WhatsUpdate!
    WhatsUpdate!

    WhatsApp is deze week begonnen met de uitrol van hun nieuwe versie. Deze nieuwe versie stelt je straks in staat om met emoji's te reageren op een bericht van een ander. Ook kan je grotere bestanden verzenden tot maar liefst 2GB per bericht. Daarmee gaat Whatsapp deels de concurrentie aan met platformen als Wetransfer. Naast deze nieuwe mogelijkheden, wordt het aantal personen dat lid kan worden van een groep uitgebreid naar 512. Handig wanneer je bijvoorbeeld een groepsapp voor.

  • Podcast
    Facebook stopt met podcast dienst

    Facebook trekt na een jaar de stekker uit haar podcast diensten. Na 3 juni  van dit jaar is deze dienst op Facebook niet meer beschikbaar. Facebook stopt ook met de zogenaamde soundbite dienst waarmee gebruikers korte audiofragmenten kunnen opnemen. Dit maakte Facebook afgelopen week via een notitie kenbaar aan haar partners.

  • Musk en Twitter
    De toekomst van Twitter. Roept u maar!

    Gisteren werd bekend dat Tesla oprichter en eigenaar Elon Musk Twitter mag overnemen als het aan de aandeelhouders ligt. Eerder deze maand bracht hij al een bod uit op het social media netwerk. Hij wil van het Twitter het globale platform voor de vrijheid van meningsuiting maken. Met ruim 83 miljoen volgers is Musk overigens zelf één van de leden met het grootste aantal volgers. Dagelijks deelt hij zowel zakelijke als privéberichten.

  • 5 Tips voor een optimale Google Ads advertentie
    5 Tips voor een optimale Google Ads advertentie

    Adverteren op Google via Google Ads is voor veel bedrijven de manier geworden om leadgeneratie en verkopen te stimuleren. En dat is niet zo vreemd. Wanneer je jouw advertentiecampagnes en advertenties goed inricht, heb je bijna volledige controle over jouw media en advertentiebudget. Dat maakt het niet alleen voor jou interessant om te adverteren op Google, maar ook voor jouw concurrenten.